16 marca 2014

Choco orange i Caramel waffle, płyny do kąpieli, Luksja

Każda butelka tego kosmetyku zawiera aż litr płynu do kąpieli. Należy go zużyć w ciągu roku od otwarcia. W tej serii jest wiele innych płynów o ciekawych zapachach. Aktualnie np. testuję Lemon Pie. Powyższe dwa płyny już zużyłam, więc pozwolę sobie wyrazić opinię na ich temat.

Od producenta

kliknij w zdjęcie by je powiększyć

Opakowanie, zapach, barwa i konsystencja
Płyn do kąpieli mieści się w dużej plastikowej butli. Choco orange pachnie jak Delicje szampańskie o smaku pomarańczowym, a Caramel waffle delikatnie waflem z karmelem. Ten drugi zapach spodobał się mojemu chłopakowi i używał go jako żelu pod prysznic. Barwy płynów są zbliżone do kolorów butelek, w których są sprzedawane. Konsystencja lejąca, nie rozwodniona ani lepka.

Wrażenia
Zużyłam jedną butelkę każdego z tych płynów. Nie uczulały mnie ani nie podrażniały. Kąpiel w nich działała na mnie niczym jak zabieg aromaterapeutyczny. Było mi przyjemnie i czułam się rozluźniona dzięki zapachom tych płynów. Fajnie się pieniły.

Dostępność i cena
Kupuję je na promocji w Rossmannie. Kosztują wtedy nawet 5,99 zł. Bez promocji ok. 9-10 zł.

Podsumowanie

Plusy:

  • duża butelka (aż litrowa)
  • wiele wariantów
  • "Przebadany dermatologicznie"
  • "pH neutralne dla skóry"
  • różne, ciekawe zapachy
  • nie podrażniły i nie uczulały mi skóry
  • dobrze się pieniły
  • kąpiel w nich rozluźnia i odstresowuje
  • przystępna cena (nawet bez promocji)

Minusy:

  • nie znalazłam

Czy bym je kupiła? - Tak, najprawdopodobniej wrócę do nich, ale najpierw przetestuję pozostałe wersje zapachowe płynów z tej serii.

Ocena ogólna (w skali od 1 do 5): 5 pkt. (świetny).

7 komentarzy :

  1. Nie miałam jeszcze niczego z Luksji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te płyny, a karmelowy pachnie przecudownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam niczego z lukcji może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakiś czas temu zużyłam już trzeci Lemon Pie. Cytronowo-delikatny. Go też polecam.

      Usuń
  4. Zapraszam do mnie na posta, Aniu :)
    p.s. ten wafelkowy bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten delicjowy :D Smacznie pachnie, ale jak na lato jest zbyt męczący, jednak zimą jak najbardziej - jestem za ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak zgadzam się z Tobą produkty te praktycznie nie mają minusów, w ubiegły weekend zakupiłam SM płyn do kąpieli za 500 ml zapłaciłam 28 zł....nie wiem co mnie pokusiło ;/ i cudów nie czynił, wiec po co było przepłacać

    OdpowiedzUsuń

Nie zatwierdzam komentarzy, które mają na celu promocję Waszych rozdań, konkursów czy stron WWW!

Dziękuję za Twój komentarz.