7 kwietnia 2013

Profil kosmetyczny

Przedstawiam Wam dziś mój profil kosmetyczny:

Skóra twarzy i ciała
  • +25 lat
  • porcelanowa
  • chłodny odcień
  • reaguje zaczerwienieniem na opalanie
  • słabo się opala
Cera
  • mieszana: normalna na policzkach, tłusta w strefie t
  • lekki trądzik pospolity
  • przebarwienia i drobne blizny po trądziku
  • rozszerzone pory
  • wągry
  • piegi na nosie
Skóra
  • sucha
  • wrażliwa (łatwo wysuszają SLSy czy czerwieni się)
  • pod pachami wrażliwa
Włosy
  • proste
  • przetłuszczające się
  • wrażliwe (czasem złuszcza mi się skóra głowy lub mam łupież)
  • ciemnobrązowe
  • rozdwajające się
  • o długości do pasa
Jeśli o czymś nie wspomniałam, to znaczy, że to u mnie nie występuje.

A Wy zamieściliście na Waszym blogu urodowym opis Waszego profilu kosmetycznego? Czy uważacie go za przydatny?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Nie zatwierdzam komentarzy, które mają na celu promocję Waszych rozdań, konkursów czy stron WWW!

Dziękuję za Twój komentarz.