2 października 2014

Cuticle Revitalier Apple Oil/ Jabłkowy olejek odżywiający skórki

Posiada wyjątkowo odżywczy kompleks. Dostępny jest w wielu innych zapachach. Ja doszukałam się dwudziestu sześciu, np. w: truskawkowym, kokosowym, lawendowym, jaśminowym, wiśniowym, cytrynowym czy ogórkowym. Opakowanie zawiera 5 ml kosmetyku. Nadaje się zarówno do stosowania po zakończonym zabiegu manicure, nakładaniu tipsów lub żelowaniu naturalnej płytki paznokcia jako oliwka, jak i podczas pracy nad tipsem czy normalnym paznokciem do ułatwiania jego polerowania. Stosować 3-4 razy w tygodniu.

Skład

Skład jest świetny. Ma m. in. takie olejki jak z: szafranu, pestek winogron, sezamowy oraz następujące witaminy: A, D, B5 i E. Składniki zawarte w olejku do skórek mają szerokie spektrum działania. Jest to m. in. odżywianie, natłuszczanie, uelastycznianie, wygładzanie, chronienie (np. usuwanie wolnych rodników z organizmu) skóry oraz gojenie podrażnień. Kwas salicylowy zawarty w kosmetyku może uczulać.

Opakowanie, zapach, kolor i konsystencja

Opakowanie ma postać wykręcanego sztyftu zakończonego pędzelkiem. Kosmetyk ma bardzo delikatny zapach (niektórzy powiedzą, że jest bezzapachowy) i przeźroczystą konsystencję. Nie czuć jednak w nim jabłkowa.

Sposób użycia, wrażenia, wydajność

Olejek nakłada się, poprzez wykręcenie jego odpowiedniej ilości, na skórki wokół paznokcia. Można też nałożyć go na opuszki opuszki palców, które np. po zabiegu nakładania tipsów bywają często wysuszone. Używałam go po manicure lub w miarę potrzeb, kilka razy w tygodniu. Natłuszczał i dożywiał mi skórki wokół płytki paznokci. Zawarty w kosmetyku kwas BHA nie wywołał u mnie reakcji alergicznej. Szybko się wchłaniał. Kosmetyku wykręcało się tyle, ile chciałam (nie za dużo), ale w pewnym momencie jego mechanizm przestał działać. Olejek nie wydobywał się z pędzelka, w jeszcze trochę go zostało (jak widać na załączonych zdjęciach). Poprzedniej sztuki (kokosowej) mechanizm się nie zepsuł, w tym przypadku było inaczej. Jak się wykręcał to nie kapał on z pędzelka (w porównaniu do innych olejków/ oliwek do skórek czy paznokci zamkniętych w szklanych buteleczkach). Włosie pędzelka nie było gęste, przez co lubiło się rozwichrzać na boki. To mnie denerwowało podczas nakładania kosmetyku.

Dostępność i cena

Wykręcany olejek w pędzelku jest dostępny na allegro.pl, ebay.co.uk i w różnych sklepach internetowych. Można też o niego pytać w sklepach z artykułami do tipsów. Cena produktu to ok. 5 zł.

Podsumowanie:

Plusy:

  • nie uczulił mnie
  • forma opakowania (wykręcany sztyft)
  • dobre dozowanie (kosmetyku wykręcało się na za dużo)
  • bardzo delikatny zapach, dla niektórych bezzapachowy
  • szybkie wchłanianie
  • wydajny

Minusy:

  • zapach nie jabłkowy, choć wersja jest jabłkowa
  • Zawodny mechanizm, który w tym przypadku się zepsuł przez co nie pozwolił mi na zużycie całego kosmetyku
  • rozwichrzający się pędzelek (powodował trudności w precyzyjnym nakładaniu kosmetyku)

Czy go kupię ponownie? - Na razie nie, sięgnę po oliwkę w szklanej kuli. Być może kiedyś wrócę do tych olejków, ale już nie do tej wersji zapachowej, a wypróbuję nowej.

Ocena ogólna (w skali od 1 do 5): 4 pkt.

3 komentarze :

  1. Tej firmy nie spotkałam nigdy. Ten mechanizm, który się popsuł trochę mnie martwi. I póki co na skórki nie narzekam bo wycinam je.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skórek nie powinno się wycinać, ponieważ można uszkodzić macierz paznokcia potem będzie on nierówny, jak już to je odsuwać :)

      Usuń
  2. Ciekawy produkt. Sama mam czasem problem z suchymi skórkami.
    -obserwuje
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Nie zatwierdzam komentarzy, które mają na celu promocję Waszych rozdań, konkursów czy stron WWW!

Dziękuję za Twój komentarz.